top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תShay Nachman

זמן האביב המתקרב הוא הזמן הנכון ביותר בעונות השנה להחזיר את הגוף לאיזון.

זמן האביב המתקרב הוא הזמן הנכון ביותר בעונות השנה להחזיר את הגוף לאיזון. השבת תפקודי הגוף לאיזון היא פעולה מאד משמעותית ובעלת עוצמה והשפעה אדירה על הבריאות שלנו והיא צריכה להתבצע בשלושה שלבים שאין בהם קיצורי דרך ויש לבצע אותם במלואם, כל זאת מתוך לקיחת אחריות אישית של כל אחד מאיתנו לגבי מצבו הבריאותי וכיצד נשפר ונשמר את הבריאות. בואו ונביט רגע סביבנו, לא מדובר רק במצב הפרטי של כל אחד ואחת מאיתנו, סביבנו בני\ בנות זוג, ילדים, נכדים, הורים, משפחה, חברים, עיסוקים, עולם שלם אשר יושפע מיידית עם כל שינוי במצבנו הבריאותי. המחשבה על מי יטפל בנו וכיצד, כמה זה יעלה, מה יהיו ההשלכות לעתיד, כל אלו יש בהם די להביא כל אדם להחליט לקחת אחריות ולעשות צעדים ראשונים לשיפור ולשמירה על הבריאות.

הפילוסופיה של רפואה סינית עוסקת בשמירה על הבריאות כצעדים ראשונים הכרחיים לכל אדם, תפקידו של הרופא היה לזהות על פי סימנים חיצוניים שינויים במצבי בריאות ולעצור ולהביא לשיפור לפני שמתפרצת מחלה שבה יהיה קשה הרבה יותר לטפל. עקרונות של רפואה סינית לשמירה על הבריאות דוגלת בשלושה צעדים הכרחיים.

השלב ראשון התהליך הוא ממושך מעט יותר אולם ברגע שהגוף מגיע לאיזון הופכים צעדים אלו להרגל חיים יומיומי שאין כלל צורך לחשוב איך לבצע אותם. שלושת הצעדים נמצאו במרבית התרבויות העתיקות ובשיטות ריפוי מסורתיות עתיקות.

שלושה צעדים לשמירה על הבריאות

  • ניקוי

  • איזון

  • הזנה

קיימת תזונה בעלת יעילות מוכחת ומותאמת לצורך ניקוי הגוף מהצטברות של רעילות וחומרי תזונה מזיקים אשר מצטברים בתאי הגוף, חשוב לזכור כי הרעילות מצטברת גם בגלל זיהום אויר ומקורות מים ולא רק מתזונה, ישנם מזהמים נוספים מתרופות או חומרים המוחדרים לגוף בשיטות שונות לביצוע בדיקות, גם קרינה לסוגיה היא מקום לזיהום היות והיא גורמת לשינויים במבנה התאים בגוף שעלול להיהפך למחלה ממארת. ניקוי – תהליך הניקוי אורך בדרך כלל 3 ימים שבהם ניתן לאכול ולשתות אך ורק את מרכיבי התזונה שנקבעו, יחד עם התזונה ניתנים תוספי תזונה ייחודיים אשר מעצימים ומייעלים את הניקוי הגוף מהצטברות הרעילות. בתום היום השלישי מדווחים מרבית המטופלים על צלילות מחשבה, שיפור ראייה ושמיעה, תחושות הקלה ומרץ. איזון – בשלב האיזון ניתן תפריט שתפקידו להחזיר את מערכות הגוף לתפקוד מאוזן ומלא הרמוניה עם מערכות הגוף האחרות, זהו שלב חשוב מאד אשר למעשה מחנך את הגוף לחזור ולפעול בצורה הנכונה כפי שאמור היה להיות. גם בשלב זה יינתנו תוספי תזונה ייחודיים אשר יעשו את השינוי ויקבעו הרגלים גופניים חדשים, גם תהליך זה אמור להימשך מספר ימים והדבר תלוי אישית בצרכים של כל אדם. הזנה – השלב השלישי הוא החשוב מכולם היות והוא ילווה אותנו למשך כל חיינו, לכל אדם מותאם תפריט על פי צרכיו הגופניים, ברור לחלוטין כי רשימת מצרכי המזון שיכנסו לפה עומדת להשתנות לנצח. אולם התוצאות בכל המישורים הן כל כך דרמטיות עד כי אין צורך לשכנע איש כי זו הדרך הנכונה.


21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page